Thursday, June 30, 2011

Odbranite se od magije: So i voda štite dom i vaše najmilije


Zaštitite dom i ukućane od negativnih uticaja i magijskih napada, a u tome će vam od velike pomoći biti jednostavni rituali
zastita-doma1Bez obzira na to da li se veruje u postojanje magije, dom, koji predstavlja utočište i mesto gde se “pune baterije” trebalo bi zaštititi od negativne energije i napuniti ga pozitivnim vibracijama.
Narodi Dalekog istoka praktikuju feng šui, veštinu uređenja doma, da bi kući obezbedili dobru energiju jer veruju da jedino tako mogu da ostvare napredak, sačuvaju zdravlje i obezbede sreću.
Postoji mnogo načina da se prostor u kojem živimo sami ili sa porodicom pretvori u oazu zaštićenu od negativnih spoljnih uticaja. Evo nekoliko najjednostavnijih…

Ako stanujete u blizini groblja, bolnice…

Bolnice, smetilišta, zatvori i groblja smatraju se mestima koja emituju lošu energiju. Ako nešto od toga imate u blizini svog doma, izvedite ritual koji će eliminisati negativna zračenja.
U staklenu posudu sa vodom sipati malo soli, ruzmarina i belog luka u prahu i dobro promešati. Uranjajući prste u vodu poprskati spoljni deo ulaznih vrata i izgovoriti: “Zlo neka odlazi i nikada da mi ne ulazi!”.
Potom, krećući se u pravcu kazaljke na satu proći svaku prorostiju u kući i poprskati je prstima zamočenim u vodu, izgovarajući pomenutu bajalicu. Treba posebno obratiti pažnju na uglove prostorija, prozore i ogledala, kao i telefone, televizor, faks mašine, poštansko sanduče.
Budite oprezni sa električnim uređajima, nastojte da samo malo raspršite kapljice po vazduhu da ne bi padale po njima.

Zaštita ukućana

Da se vašim najmilijima ne bi desilo nešto loše dok su van kuće, pomaže sledeći obred: uzeti fotografiju drage osobe, iznad nje zapaliti belu sveću i tamjan izgovarajući bajalicu:
“O, Boginjo, štiti moje voljene svakodnevno, sačuvaj ih od svake štete, bola i patnje. Zahvaljujem ti boginjo što mi pomažeš, jer znam da su zaštićeni od zla.”

Izborite se sa energetskim vampirima

Ako se krećete među ljudima koji prosto “odašiljaju” negativnu energiju (prepoznaćete ih po tome što vam je u njihovom prisustvu neprijatno ili se osećate iscrpljeno), uradite mali mesečev ritual koji će vas zaštititi od takvih osoba.
Komad nakita koji stalno nosite stavite u čašu izvorske vode, koju ćete odložiti na sims prozora i to dan pre punog meseca. Sledećeg dana, kada se na nebu pojavi uštap, kažiprstom promešajte vodu tri puta ukrug, u smeru kazaljke na satu, izgovarajući:“O, veliki Meseče, sačuvaj me od zla.”
Nakon toga podignite čašu ka nebu, držite je u tom položaju minut-dva, a potom izvadite nakit i stavite ga na sebe. Ezoteričari savetuju da se ovaj ritual izvodi jednom mesečno.

Čini protiv košmara

Gotovo da ne postoji osoba koja nije imala košmarne snove. Ukoliko se to dešava nekoliko noći uzastopce, to znači da vam neko zlim činima radi “o glavi” i da treba da se zaštitite.
Zapalite tamjan, sedite na ivicu kreveta ispravljenih leđa, sa stopalima na podu. Pokušajte da se opustite tako što ćete disati duboko, ravnomerno.
Zažmurite i zamislite da iz zidova isijava blještava svetlost, koja vas štiti od svakog negativnog uticaja, a potmom izgovorite bajalicu:“Strahote noći odlazite od mene, pusite me na miru ovi zidovi me štite, ne možete mi ništa.” Ugasite tamjan i lezite da spavate…

11 comments:

  1. Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno
    Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu.
    Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan.
    I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati
    Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad.

    Do nje mozete doci putem vibera i vacapa +385923813830

    ReplyDelete
  2. Ivka je prava osoba koja mi je vratila dečka , hvala joj, isla sam licno kod te zena i stvarno pomaze, hvala joj +385923700582

    ReplyDelete
  3. Zena koja stvarno poseduje iskustvo, znanje i moc, ona je mocna u ona jedina koja je vratila osobu koju sam zeleo za ceo zivot. Ivka 0923700580

    ReplyDelete
  4. Zena koja stvarno poseduje iskustvo, znanje i moc, ona je mocna u ona jedina koja je vratila osobu koju sam zeleo za ceo zivot. Ivka 0923700580

    ReplyDelete
  5. Zena koja stvarno poseduje iskustvo, znanje i moc, ona je mocna u ona jedina koja je vratila osobu koju sam zeleo za ceo zivot. Ivka 0923700580

    ReplyDelete
  6. Zena koja stvarno poseduje iskustvo, znanje i moc, ona je mocna u ona jedina koja je vratila osobu koju sam zeleo za ceo zivot. Ivka 0923700580

    ReplyDelete
  7. Zena koja stvarno poseduje iskustvo, znanje i moc, ona je mocna u ona jedina koja je vratila osobu koju sam zeleo za ceo zivot. Ivka 0923700580

    ReplyDelete
  8. Zena koja stvarno poseduje iskustvo, znanje i moc, ona je mocna u ona jedina koja je vratila osobu koju sam zeleo za ceo zivot. Ivka 0923700580

    ReplyDelete
  9. Zahvaljujem se poštovanom Monahu Fotiji iz Kruševac jer mi je pomogao da ponovo ugledam sunce, i da se radujem i smejem i imam snove u budućnost !Bio sam.pod uticajem Crne Vlaške, Magije!Ja sam danas srećan i uspešan čovek. HVALA,je malo reči, čovek je stvarno Svetac!Svi koji imaju slične probleme,i loše im ide u životu samo nek pozovu broj Vebera, ili Wacp:+381611031294.Hvala još jednom njemu i dragom Bogu.

    ReplyDelete
  10. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ReplyDelete
  11. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ReplyDelete