Thursday, June 30, 2011

Bela magija:Čarolije za novac



Energija bogatstva

Ovaj ritual traje nedelju dana. Prve večeri uzeti srebrnu činiju (ili posudu boje srebra), dve zelene sveće i šaku kovanica u apoenima od deset dinara.
Zapaliti sveće, uzeti ih u ruke i zagledati se u praznu činiju, zamišljati kako se puni novcem koji se polako presipa. Sveće staviti pored posude sa leve i desne strane, pa oko nje polako, ukrug, u smeru kazaljke na satu, ređati kovanice izgovarajući: “Sjajni novac teče, dolazi mi u izobilju i svakim danom se umnožava”.
Ova rečenica treba da se izgovori sedam puta pre nego što se poslednji novčić stavi u krug. Ugasiti sveće, a činiju postaviti na vidno mesto u kući. Svaki put kada prolazite pored nje, ubacite po jednu kovanicu od deset dinara. Sutradan, isprazniti novčiće iz činije i ponoviti ritual (koristiti iste novčiće), koji se završava sedmog dana, ali činiju ne treba sklanjati.
S vremena na vreme u nju ubacivati novčiće i povremeno je prazniti, odnosno uzimati deo novca kojim će se kupiti neka vredna stvar. Ovim ritualom stvara se energija bogatstva koja će ga i privući.

Magija meseca

U noći punog meseca napuniti činiju vodom, a potom ubaciti srebrni novčić. Stati pored prozora tako da mesečeva svetlost pada na vodu. Levom rukom držati činiju, a desnom lagano kružiti po vodi u smeru kazaljke na satu izgovarajući:  “Lepa boginjo meseca, donesi mi svoje bogatstvo i brzo mi napuni ruke srebrom i zlatom.
Sve što mi daješ moj novčanik može da primi”. Bajalicu ponoviti tri puta, vodu prosuti na zemlju, a novčić vratiti u novčanik i potrošiti ga prvom prilikom.

Devetodnevni ritual

Ova čarolija može se izvesti u svakom trenutku, bez obzira na doba dana ili mesečevu fazu. Potrebno je uzeti dve sveće – belu, simbol osobe koja izvodi čaroliju i zelenu koja predstavlja novac.

Nacrtati traku i podeliti je na devet polja, belu sveću postaviti na prvo, a zeleno na poslednje. Zapaliti sveće i izgovoriti bajalicu: “Dođite mi slatke pare, lako i u izobilju, jer mi ništa ne stoji na putu do želje.
Prihvatam svaku paru i trošim ih sa radošću jer će novac uvek dolaziti“. Sutradan opet zapaliti sveće, izgovoriti bajalicu i pomeriti belu sveću za jedno polje. Ritual ponavljati svakodnevno, sve dok bela sveća ne uđe u isto polje sa zelenom…

No comments:

Post a Comment